Podcast #10 su Artūru Sujeta: apie mokslu paremtas sveikatingumo strategijas, veganizmą ir sportą kaip įrankį asmenybės tobulėjimui

Tam, kad suteiktume Tau pačią kokybiškiausią informaciją ir naudingiausius patarimus, į STRONG.lt podcast pokalbius kviečiame profesionalus, kurie ne tik turi turtingą daugiametę patirtį, tačiau neretai – ir mokslinį/akademinį savo žinių pagrindą. Šiandien turime būtent tokį svečią. Jau greitai tapsiantį biomedicinos mokslų daktaru, mitybos ir sveikatingumo specialistą Artūrą Sujetą.

Naudodamas sportą ir mitybą kaip įrankius bet kokiems tikslams pasiekti, Artūras padeda žmonėms atrasti savo gyvenimo ritmą, sukurti mitybos ir sveikatingumo strategiją bei rezultatyviai ją vykdyti. Savo veiklą pradėjęs nuo Visuomenės sveikatos biurio vaikų ir jaunimo sveikatos priežiūros specialisto pareigų, Artūras greitai suprato, kad spręsti žmonių mitybos ir sveikatos problemas yra jo pašaukimas. 

Į sporto mokslą Artūras atėjo per profesionalų sportą, savo kolekcijoje turėdamas tiek Lietuvos jėgos trikovės čempiono vardą, tiek Europos čempionatų medalius.

Jau 10-ajame STRONG.lt podcast interviu kalbame apie mitybos strategijas, nefarmacines priemones gerinti sveikatą, ryto rutinas, miego kokybę, tarpinį sąmoningą badavimą bei suvartojamų kolorijų kontrolę, mokslo požiūrį į vegetarizmą bei veganizmą, kasdieninių pasirinkimų limito problematika bei sportą kaip terapiją ir įrankį visapusiškam asmenybės tobulėjimui.

Klausyti interviu gali tiesiog čia:

Atsisiųsti interviu ir klausytis kur tik nori gali čia!

Show notes (epizodo užrašai):

  • Įvadas apie Artūrą ir pagrindinės epizodo temos [00:41]

  • Ankstyvi rytai vs. vėlyvi vakarai – kas efektyviau? [02:30]

  • Kaip atrodo įprastas Artūro Sujetos rytas, ryto rutina? [03:45]

  • Kas atvedė iki sporto medicinos studijų krypties pasirinkimo, kas skatina žinių troškimą? [05:10]

  • Kokia yra Artūro mokslinio darbo tema, siekiant įgyti biomedicinos mokslų daktaro laipsnį [08:00]

  • Ką jau pavyko pastebėti iš savo paties atliekamų mokslinių tyrimų, naujausios žinios iš pirmų lūpų [09:22]

  • Tarpinis badavimas teigiamai veikia kognityvinius tyriamųjų sugebėjimus, tačiau kaip kalorijų apribojimas veikia jėgos, greičio ir ištvermės rodiklius [13:10]

  • Nuo ko reiktų pradėti tarpinį badavimą, kalorijų apribojimą veikliam šiuolaikiniam profesionalui, siekiant gauti naudą savo sveikatai [16:00]

  • Kaip dažnai rekomenduojamas kalorijų apribojimas, „iškrovos dienos“ norint pasiekti geriausią rezultatą [18:30]

  • Pusryčiai skubantiems – kokie turėtų būti sveiki ir maistingi pusryčiai, jeigu laiko ryte trūksta [21:15]

  • Veiklių ir aktyvių žmonių didžiausios daromos sveikatos ir mitybos klaidos [25:25]

  • Kokią Artūro gyvenimo dalį sudaro sportas, kokia yra individuali treniruočių programa [29:30]

  • Vegatarizmas ir veganizmas – koks yra mokslo požiūris į tai? Ar tai yra naudinga sveikatai kiekvienam iš mūsų [33:21]

  • Kaip dar atsipalaiduoja ir kokias priemones naudoja poilsiui Artūras [37:04]

  • Priemonės ir metodai pasiekti geresnį miegą, pagerinti miego kokybę [41:25]

  • Paskutiniai palinkėjimai bei praktinė įžvalga pabaigai [44:09]

Pokalbyje paminėti šaltiniai ir nuorodos: 

Artūro Sujetos asmeninis tinklalapis

Artūrą galite rasti šiame sporto klube